niedziela, 1 marca 2009

BYK - znak zodiaku







Byk to ja - nawet z wiekiem robię się coraz bardziej do niego podobna, co mnie przeraża - bo moja ociężałość bierze się z wagi, a waga z lenistwa. Moja umiejętność organizowania przyjemnego i komfortowego życia domowego jest widoczna nie tylko dla mnie. Cenię sobie posiadanie rzeczy różnych, dla innych może nic nie wartych, ale dla mnie jako, że je sama zdobyłam, bardzo cennych.
Cieszy mnie również materialne zabezpieczenie, stanowi to o moim spokoju ducha. 
Niełatwo też mnie wyprowadzić z równowagi, jestem cierpliwa do czasu, ale wystarczy, że ktoś mnie rozdrażni, to nie ma "pamiłuj". Nie radzę też, starać się mnie oszukać lub nastawać na moją własność, wtedy jestem nieobliczalna. Bardzo lubię dawać - sama, wtedy kiedy chcę i komu chcę- ale nie daj Boże, żeby ktoś mnie oszukał i chciał wydębić ode mnie coś podstępem, nie radzę. CDN.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz